Zarządzanie obszarem pracowniczym

Spółki Grupy Budimex posiadają zestaw Instrukcji tworzących system zarządzania obszarem personalnym. Dokumenty te określają zasady zarządzania zasobami ludzkimi, regulując następujące obszary:

rekrutacja,
zasady zatrudniania,
wynagradzanie i świadczenia pracownicze,
relokacja pracowników,
ocena okresowa,
standardy rozwoju i szkoleń,
kwestie etyczne,
przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji.

Pozwala to ograniczać ryzyko, na jakie narażona jest Grupa Budimex, wynikające z braku odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Ryzyko rozumiane zarówno jako ograniczone możliwości zrekrutowania właściwie wykwalifikowanych osób, jak i odejść pracowników i związaną z tym utratą kompetencji przez Grupę.

O raporcie

Niniejsza publikacja jest kolejnym zintegrowanym raportem rocznym, który prezentuje całokształt wyników finansowych, społecznych i środowiskowych Grupy Budimex.

czytaj więcej

Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookie, w celu dostosowania naszych serwisów do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat korzystania z plików cookie oraz tego w jaki sposób możesz zarządzać lub wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie można znaleźć w treści naszej Polityki prywatności.