To przykład inżynierskich możliwości w pokonywaniu ekstremalnie trudnych warunków geotechnicznych w budownictwie infrastrukturalnym. Całą inwestycja ma też ogromne znacznie społeczne, zarówno dla lokalnej społeczności, jak i dla wszystkich osób, które podróżują trasą S7 – nowa droga skraca czas podróży, jak i odciąża lokalne drogi.
Zakres robót obejmował: budowę odcinka drogi ekspresowej dwujezdniowej wraz z przynależną infrastrukturą techniczną oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu. Budowę odcinka dwujezdniowej drogi głównej ruchu przyspieszonego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu. Budowę dróg gospodarczych, serwisowych i zbiorczych; budowę węzłów drogowych, budowę obiektów inżynierskich, budowę urządzeń ochrony środowiska, roboty wyburzeniowe, budowę kanalizacji deszczowej i sieci drenażowej z systemem zbiorników retencyjno-przepływowych, przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym przedsięwzięciem (sieci energetycznych niskiego, średniego i wysokiego napięcia, teletechnicznych lokalnych i światłowodowych, sieci gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej, przebudowę urządzeń melioracyjnych) i budowę oświetlenia.
Budynek dworca we Wrocławiu charakteryzuje monumentalna bryła, przestronny hol i zadaszona – wyjątkowa na skalę europejską – hala peronowa, którą posiadają tylko nieliczne dworce w Polsce. W ramach prac budowlanych wykonano prace modernizacyjne dworca oraz kompleksową modernizację infrastruktury podziemnej, montaż kolektorów słonecznych. Budynek dostosowano również do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wyjątkowy most w kategorii extradosed (idea mostu podwieszanego i belkowego sprzężonego) na skalę Europy zlokalizowany jest w Kwidzynie. Stanowi jedną z najdłuższych przepraw mostowych w Polsce i sięga 1,9 km długości. Przy jego budowie po raz pierwszy w Polsce zastosowaliśmy klasę betonu B80 – mającą jedną z najwyższych odporności na ściskanie. Dzięki budowie mostu przejazd z Kwidzyna do Trójmiasta skrócił się o godzinę.
Biblioteka znajduje się przy kampusie głównym Uniwersytetu Warszawskiego i została wzniesiona w 1894 roku. W 2005 roku, po modernizacji, dawna biblioteka zyskała nowy charakter. Prace obejmowały roboty modernizacyjne, konserwatorskie i adaptacyjne z wyposażeniem ruchomym i audiowizualnym. W efekcie udało się połączyć tradycję z nowoczesnością. Obecnie budynek biblioteki wykorzystywany jest do prowadzenia zajęć dla studentów.
Lotnisko w Lublinie powstało w latach 2011-2012 jako jedyny tego typu obiekt w regionie, wyróżniający się nowoczesną formą budynku terminala nawiązującą do aerodynamicznych kształtów samolotu lub latawca. Budynek ma powierzchnię 11 tys. m2. W ramach prac budowlanych powstał również budynek lotniskowej straży pożarnej i budynek techniczny.
To wielofunkcyjny obiekt, w którym organizowane są najważniejsze wydarzenia kulturalne i biznesowe w Polsce. Kształtem przypomina fale płynącej obok rzeki Wisły. Posiada salę konferencyjno-kongresową, teatralną i koncertową. Jest jednym z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie.
Pierwszy projekt zabezpieczenia brzegu i klifu w Jarosławcu, który stworzył ogromną szansę dla Jarosławca na odbudowę plaży w jego centralnej części. Wykonany został w oparciu o system 5 ostróg o konstrukcji narzutowej i długości ~250 m w głąb morza. Projekt wykonany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Jest to pierwsza linia kolejowa dwutorowa w Polsce budowana od podstaw od lat 70’ XX wieku i największa inwestycja samorządu pomorskiego w jego historii. W ramach kontaktu od maja 2013 do kwietnia 2015 roku wybudowaliśmy 17-kilometrowy odcinek dwutorowej linii kolejowej, 8 przystanków,16 wiaduktów kolejowych i 5 drogowych, 4 kładki dla pieszych oraz 15 przepustów i przejść pod torami. Prawie wszystkie obiekty inżynieryjne, których na linii PKM jest aż 41, wykonane zostały jako konstrukcje żelbetowe. Oddanie do użytku tej linii zmieniło krajobraz Trójmiasta i sposób przemieszczania się mieszkańców oraz turystów.
Została wzniesiona w latach 1994-2004 i obecnie stanowi największą świątynię w Polsce a jedną z największych na świecie. Znajduje się na terenie Sanktuarium Maryjnego w Licheniu, a na jej placu może zgromadzić się nawet do 250 000 osób.
Ta pięcionawowa bazylika zbudowana jest na planie krzyża, składa się z części głównej, dzwonnicy, wieży oraz trzech okazałych portyków. Bazylika ma 139 metrów długości, a wysokość nawy głównej wynosi 44 metry.
Jest on niesamowitym miejscem, unikalnym na skalę światową, gdzie znajdują się pochylnie wciągające statki z wody i przenoszące je po torach do innych części kanału. Jego budowa została zakończona w drugiej połowie XIX wieku. W latach 2011-2012 realizowaliśmy przebudowę kanału na szlakach żeglownych: Miłomłyn-Olsztyn-Stare Jabłonki, Miłomłyn-Iława, Jezioro Ruda Woda-Jezioro Bartężek. W ramach prac na poszczególnych odcinkach wykonane zostały roboty pogłębieniowe, udrożnienie samego kanału oraz wzmocnienie jego brzegów.
To największa arena sportowa Lubelszczyzny – miejsce, gdzie królują emocje sportowe i artystyczne. Na stadionie rozegrano np. mecz otwarcia piłkarskich mistrzostw Europy U 21 (małe EURO 2017), a w ocenie UEFA był to najlepszy stadion turnieju. Rozgrywane są tam też mecze piłki nożnej, rugby i futbolu amerykańskiego. Obiekt może pomieścić 15,5 tys. widzów,
a na parkingu zlokalizowanym przed stadionem pomieści się ok. 1000 samochodów i 20 autobusów. Lubelski stadion ma trzecią kategorię UEFA. Fasada stadionu została zaprojektowana w formie podłużnych pasów okalających budynek – metalowych paneli o stosunkowo dużej perforacji. Dzięki temu – po uruchomieniu systemu iluminacji – budynek jest rozświetloną bryłą stanowiącą charakterystyczny punkt orientacyjny. Ze względu na trudne warunki gruntowe obiekt posadowiony jest na żelbetowych palach. Aby uzyskać wymagane nośności gruntu, cały zagospodarowany teren musiał zostać wzmocniony kolumnami.
To inaczej Obiekt Unieszkodliwiania Odpadów Wydobywczych należący do KGHM Polska Miedź, będący miejscem deponowania odpadów z flotacji rudy miedzi. Jego budowa rozpoczęła się ponad 40 lat temu, a do użytku został oddany w 1997 roku. Obiekt ma 1394 ha powierzchni całkowitej i mieści 170 mln metrów sześciennych wody. Jest kluczowy w procesie składowania odpadów z kopalń i hut. W obecnym stanie zbiornik wypełniłby się w ciągu kolejnych 4 lat. Rozbudowa zbiornika była konieczna i zdecydowano o jego powiększeniu o tzw. Kwaterę Południową, która przedłuży okres jego wypełnienia do 2037 roku. Prace budowlane związane z rozbudową Żelaznego Mostu zakończą się w 2021 roku. Wartość kontraktu to 578 mln zł.